Miért költene több szoftverre, mikor az UPPER CRM rendszerben mindent elintézhet?

Az UPPER CRM segítségével egy rendszerben kezelheti értékesítési és marketing tevékenységeit, projektjeit, ügyfélszolgálatát, számlázását és raktárkészletét.

Ha kérdése van hívjon minket  (+36) 30/533-6505     (+36) 30/540-2223

Alap

1 900 Ft /hónap
  • 100 db ügyfél
  • 100 db termék
  • 10 db bizonylat
  • 10 db raktárbizonylat
  • 10 MB tárhely (projekt)
  • 10 MB tárhely (ügyfélszolgálat)
  • 5 db felhasználó

Prémium

5 500 Ft /hónap
  • 500 db ügyfél
  • 500 db termék
  • 50 db bizonylat
  • 50 db raktárbizonylat
  • 50 MB tárhely (projekt)
  • 50 MB tárhely (ügyfélszolgálat)
  • 10 db felhasználó

Maximum

10 500 Ft /hónap
  • 1 000 db ügyfél
  • 1 000 db termék
  • 100 db bizonylat
  • 100 db raktárbizonylat
  • 100 MB tárhely (projekt)
  • 100 MB tárhely (ügyfélszolgálat)
  • 20 db felhasználó

* A táblázatban szereplő árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Az alapcsomagoktól eltérő igény esetén keressen minket elérhetőségeinken, hogy testreszabott egyedi árajánlatot állíthassunk össze az Ön részére.