Miért költene több szoftverre, mikor az UPPER CRM rendszerben mindent elintézhet?

Az UPPER CRM segítségével egy rendszerben kezelheti értékesítési és marketing tevékenységeit, projektjeit, ügyfélszolgálatát, számlázását és raktárkészletét.

Ha kérdése van hívjon minket  (+36) 30/533-6505     (+36) 30/540-2223

Az UPPER CRM rendszer

Az UPPER CRM segítségével egy rendszerben kezelheti értékesítési és marketing tevékenységeit, projektjeit, ügyfélszolgálatát, számlázását és raktárkészletét.

Ha használatba veszi nem lesz többé szüksége egyéb programok megvásárlására, mert itt egyben és átlátható módon kezelheti feladatait. A rendszer támogatni fogja folyamatainak meghatározásában és értékesítési stratégiájának irányításában egyaránt, amivel még sikeressebbé teheti vállalkozását.

Minden területen segíti hatékonyságát, egyszerűsíti ügyviteli feladatait és pillanatok alatt kinyerhető adataival, elemzéseivel komoly segítséget nyújt a stratégiai döntések meghozatalában.

Ügyfélkezelés (CRM)

Ügyfeleit, lehetséges vásárlóit teljes mértékben nyomon követheti és adatlapjukon minden az adott ügyféllel kapcsolatos adatot (minősítések, kapcsolattartók stb.), valamint eseményt (teendők, projektek, kiállított bizonylatok stb.) megtalál.

Ezáltal a értékesítési folyamatai átláthatóak lesznek, könnyebben értékelheti partnereit és azonnal fel tudja velük venni a kapcsolatot.

Az ügyfelekhez lehetősége nyílik tulajdonságokat hozzárendelni annak státusza alapján (meglévő, lehetséges, elveszített), vagy megbízhatóságát értékelni. Így a különböző tulajdonságok szerint más és más módon szólíthatja meg őket, vagy éppen követheti miért veszítette el őket.

Ezen felül az egyedülálló és rugalmas csoportosítási lehetőséggel (címkézéssel) gyakorlatilag korlátlan számú tulajdonságot rendelhet az ügyfelekhez, amelyek alapján bármilyen összetett lekérdezés, statisztika, vagy kimutatás készíthető.

Projektek, teendők

Az UPPER CRM szoftverrel könnyedén kezelheti és felügyelheti a teljes munkamenetet egy-egy projektjénél.

Az ügyfeleket közvetlenül meghívhatja, hogy kapcsolódjanak az adott projekt üzenőfalához. Amelyen nem csak folyamatos kapcsolatot tarthat fenn vele, de minden a projekthez kapcsolódó dokumentáció, kép stb. is feltölthető. Így nem kell keresgetnie, mert szükség esetén egy helyen talál meg minden kapcsolódó anyagot.

Nem csak projektjeit tudja kezelni, hanem akár még legapróbb teendőit is menedzselheti a kezdő oldalon található több nézetben is megtekinthető naptár segítségével. Ahol megtekintheti napi feladatait és az éppen futó projektjei állapotát.

A projektkezelő rész fejlesztéseként hamarosan elérhető lesz a különböző levelezési rendszerekkel történő integráció.

Számlázás

Ügyfelei részére gyorsan és egyszerűen állíthat elő a hazai szabályozásnak megfelelő papíralapú számlákat és egyéb bizonylatokat (proforma számla, árajánlat, szállítólevél, átvételi elismervény).

A bizonylatok felvitele egyszerű és könnyen elsajátítható. Az interaktív kereső funkciók lehetővé teszik, hogy szinte pillanatok alatt állítsa ki a kívánt bizonylatot.

Jelenleg két fajta bizonylat kinézet sablont tartalmaz a rendszer, ezek száma azonban folyamatosan bővülni fog.

A bizonylatoknál tetszés szerint beállítható kíván-e példányszámozást használni. Egy gombnyomással kinyomtathatja őket, vagy akár email-ben is elküldheti.

A duplikálás funkció segítségével automatikusan tud az adott bizonylatból egy tetszőleg fajtájú újat előállítani (pl. árajánlatból számlát készíteni). A kiállított számlából pedig szintén automatikusan generálható akár raktár kiadási bizonylat is.

Ügyfélszolgálat

Bármely ügyfeléhez egyedileg hozzárendelhető egy könnyen kezelhető és igényes kinézetű ügyfélszolgálati üzenőfal, ahol közvetlenül kommunikálhatnak egymással.

Ügyfelének itt lehetősége van feltenni kérdéseit, javaslatait, vagy leírni az általa tapasztalt hibákat. Az üzenetekhez mindkét fél csatolhat dokumentumokat, képeket, vagy akár fájlokat is.

A rendszer megjelöli mely üzeneteket olvastak és melyeket nem, így bármikor láthatja, hogy partnere megtekintette-e azt.
Az ügyfélszolgálatra belépő ügyfél saját maga állíthatja be, hogy kér-e email értesítést az üzenetekről. Amennyiben az ügyfél adatlapján engedélyezzük, akkor itt láthatja a vásárlásairól kiállított bizonylatait is.

Az egyéni üzeneteken felül akár írhatóak különböző sablon üzenetek is, melyeket akár egyszerre küldhet el minden ügyfele részére.

Raktárkészlet

Az UPPER CRM magába foglal egy egyszerűen kezelhető, átlátható FIFO (First In First Out) alapú raktárkészlet kezelő rendszert is.

Ez azt jelenti, hogy amit először vételezünk be a raktárba, értékesítéskor azt vételezzük ki először. Így mindig naprakész, pontos információkkal rendelkezhet valós raktárkészletéről és az értékesítésből származó pontos haszon összegéről.

Ezen felül az egyedülálló és rugalmas csoportosítási lehetőséggel (címkézéssel) gyakorlatilag korlátlan számú tulajdonságot rendelhet a termékekhez, amelyek alapján bármilyen összetett lekérdezés, statisztika, vagy kimutatás készíthető.

A raktárkészlet kezelő rész szoros integrációban működik a számlázással.

Ripotok, kimutatások

A széleskörűen testreszabható kimutatások segítségével könnyedén kielemezheti értékesítési teljesítményét és annak hatékonyságát.

A grafikai riportok vizuálisan is segítik a tervezésben, tevékenysége és értékesítési folyamatainak optimalizálásában, így használható formába önti a felhalmozott adatokat.

A riportok és kimutatások adatai minden esetben naprakészek, és a lekérdezések időszaka, fajtája, illetve csoportosítása, illetve igény szerint tetszőlegesen variálható.

Az ügyfeleknél és partnereknél már említett egyedülálló és rugalmas csoportosítási lehetőség (címkézés) gyakorlatilag korlátlan számú és bármilyen összetett statisztika, vagy kimutatás elkészítésére alkalmassá teszi a rendszert.

Ha újabb szempont szerinti igény merülne fel, akkor nincs más teendője, csak az új elvárásoknak megfelelően módosítani a címkéket és máris elkészítheti elemzését.